Sunday, February 7, 2010

Mee Udang Ride..... 7.2.10

Pada 7.2.10 ahad, tg malim group mengadakan xtvt ride cr makan mee udang kuala sepetang bersama Tuan OCPD tapah....... xramai yang join cuma 8 bijik bike yang turut serta, memandangkan ramai yang masih penat sbb last week patin ride temerloh...... kira enjoy lah jugak makan mee udang yang di sponsor oleh tuan Roslan n isteri......, jom kita layan gambarnya.
suasana yg td kecoh kini sunyi sepi
bila semua dapat makan mee udang, terutamanya cikgu amer (baju oren)










warung mak teh kami pulang dulu, ada rezeki konvoi kami yang lebih besar akan menyusul.......





Selepas "pekena" mee udang mak teh kuala sepetang, konvoi bergerak santai mengikut jalan lama menuju ke bukit merah lake town resort untuk menghayati angin petang di tepian tasik yang sempoi n sepoi2 bahasa sambil menghirup teh tarik n goreng pisang panas ............



cuba motor ustaz (kawasaki zx14) ketika berhenti kt petronas,
leh tahan jugak gedabaknya bike nih........


muka aku yang kepenatan setelah seharian berada dalam set sauna bergerak (riding suit)

jam lebih kuarng 6 ptg konvoi bergerak balik menuju ke selatan, check point pertama adalah sungai perak untuk mengisi perut kuda besi masing2 & diikuti dengan R&R tapah, untuk solat maghrib n dinner, jam 9 malam konvoi bergerak balik n berpisah membawa haluan masing2, kesimpulanya ride nih mmg enjoy.......... setakat disini sahaja buat masa ini berjumpa lagi nnt di lain ride report, tq kepada semua follower..... wasalam.

No comments:

Post a Comment